torsdag 25 februari 2010

100 dagar kvar!

Idag är det exakt 100 dagar till startskottet går. Jag känner mig nervös. Lite sådär "fjärilar-i-magen-nervös". Det är en ganska skön känsla till skillnad från ångesten jag ibland känner. Då jag funderar på om jag är riktigt klok och om jag fattat hur långt och snabbt jag ska springa.

Men idag är jag positivt inställd och tror starkt på att jag kommer klara distansen och så har ju lönen kommit så jag har just anmält mig till två st avstämningslopp under våren. Dels Två Sjöar Runt den 21 mars då jag tänker springa den långa sträckan 16,7 km, dels Kungsholmen Runt, den 8 maj, då jag kommer klämma halvmaran.

Det där med halvmaran har jag skrivit om tidigare (här). Vi har haft en särskild fling den distansen och jag, och jag trodde nog att vi var klara med varandra, men tydligen inte. Det ska bli kul att mötas igen.

Snälla - ge mig ett vårtecken snart

1 kommentar:

Miranda sa...

Haha jag har också olika relationer med olika distanser :) haha! 5km och jag vi kommer överens ibland och ibland hatar vi varandra ;)