söndag 17 oktober 2010

Hänt i veckan

Det blev en bra träningsvecka det här. Så skulle alla veckor se ut. Jag har lyckats få in de moment jag velat; 3 löppass, en timmes motionscykel och ett styrke/smidighetspass. Och så lite vanlig cykling ToR jobbet på det. Alldeles förträffligt. Känns också lite lagom i kroppen. Jag är inte helt oberörd, men inte heller helt utschasad.

Träningsveckan avslutades med 12,5 km i Ursvik och det kändes alldeles prima. Förutom att solen sken så var benen starka och jag orkade dra på lite mer än vanligt. Det var riktigt roligt.

Får se lite hur jag lägger upp träningen för de nästkommande två veckorna. Egentligen ska det vara färdigtränat nu och istället ska det vilas. Men vågar jag verkligen vila mig i form? Känns läskigt.

Veckans träning v 41
Cykel 3x1 mil = 3 mil
Löpning 11 km+11 km+12,5 km = 3,45 mil
Boxning=1 timme
Motionscykel=1 timme (nytt pb igen!)

Träningstid 7 timmar

Inga kommentarer: