måndag 27 december 2010

Årets sista vecka

Jag älskar att vara ledig! Att få slösa med dagarna - det är rentav lyxigt. Och eftersom jag inte har så mycket annat vettigt att göra tänkte jag anordna mitt egna träningsläger. Även det en lyx som heter duga.

Det gäller att vara smart och inte dra på för mycket så man kroknar framåt dag tre utan jag tänker mig nåt liknande så här:

Dag 1. 1,5 timmes skidåkning
Dag 2. 1 timmes skidåkning + 1 timmes löpband
Dag 3. 2 timmars löpning
Dag 4. Vila
Dag 5. 1 timmes skidåkning + en halvtimmes intervaller
Dag 6. 1 timmes skidåkning
Dag 7. 1,5 timmes skidåkning + en timmes löpning

Borde bli en sisådär 10,5 timmes träning vilket väl kompenserar förra veckans enda träningstimme. Vi får se hur långt det håller.
Rapport följer.

Vintersolståndet + 6 dagar

Inga kommentarer: