söndag 9 maj 2010

Lunka på, lunka på...

Jag räknade just ihop hur långt jag sprungit och cyklat sedan jag startade bloggen och kan konstatera att jag nu nått fram till Prag. Dit är det 121 mil landvägen. Av det har jag sprungit 38 mil och cyklat resten. Den totala träningmängden sedan den 6 januari är 104 timmar, vilket torde ge ett snitt på knappt 6 timmar i veckan. Inte så illa.

Idag gav jag mig ut på en liten rehabjogg igen och det gick något lite bättre än förra söndagen. Men det är fortfarande inte bra, så nån vecka till behövs nog innan jag är helt återställd.

Veckans träning v 18
Cykel 3x2 mil = 6 mil
Motionscykel =5,3 mil
Box = 1 timme
Rehabjogg = 45 min
(Dans = 1 timme)


Träningstid 6,5 timmar

2 kommentarer:

Maria sa...

En kompis till mig förnekade sina benhinnebesvär in i det längsta. nu, ca 1 år senare, kan han springa igen... så fortsätt lyssna på kroppen, med 6träningstimmar/veckan i bagaget kan du nog känna dig lugn med alternativträning ett tag

Pier to pier sa...

Skönt att höra.