lördag 2 april 2011

Strejk!

Jag träningsstrejkar! Nu har min andra halva fått nog, hon den kombinerade partypinglan och latmasken. Senaste veckans usla väder har fått motivationen att dala. Det i kombination med förra söndagens långpass med påföljande mörhet i kroppen, toppat med några annorlunda arbetsdagar då jag inte kunnat komma cykelsvettig till jobbet, after work i torsdags och en teaterföreställning igår, har gjort att jag endast och enkom lyckats skrapa ihop en enda träningstimme hittills, och det var boxningen i måndags kväll.

Hade jag istället varit förkyld en vecka hade jag antagligen varit superstressad över den uteblivna träningen, men eftersom jag känner mig rätt så säker i mitt träningssinne kostar jag på mig att vara obstinat.

NÄ, NU KRÄVER JAG VÅR och jag reser mig inte ur soffan förrän termometern visar åtminstone 5-6 plusgrader på morgonkvisten. Är det för mycket begärt???

Inga kommentarer: