söndag 24 april 2011

Häng up

Det börjar bli jobbigt nu. Djävligt jobbigt!!

Varför ska jag genomföra ännu ett marathon?

Kan nån vettig själ förklara varför?

Typ varje morgon är min första tanke hur målgången vid Stockholm marathon ser ut. Jag verkar lycklig, nästan grinfärdig. Möjligen patetisk - men definitivt starkare än förra året.

Bror min har förhoppningsvis kunnat cykla med mig runt hela maran, precis som förra året och har hunnit kasta sig från cykeln till en av sittplatserna på Stockholm stadium i lagom tid för att se mig korsa mållinjen.

Glädjetårar!

Ungefär där tar filmen slut. Hur fanken ska det gå? Jag har ingen aning. Fem veckor kvar. Imorrn bitti ser jag allt framför mig igen.

Träning v 16
Cykling = 5,5 mil
Löpning = 4 mil
Boxning = 1 timme

Totalt drygt 9 timmars träning

Inga kommentarer: