söndag 30 januari 2011

Söndagslyx

Osannolik kombo idag; jag, Petter och Lill-Babs.

Det är också osannolikt att det ska visas något på TV som jag vill se när jag dimper ner i soffan sådär vid 20.23-snåret på vardagkvällarna. Bra då med alla playkanaler där det bara är att välja och vraka och se det bästa precis när jag vill. Just nu plöjer jag igenom samtliga "Så mycket bättre"-program. Osannolikt bra program. Det är en högtidsstund att få titta på de programmen.

Musikvalet på dagens långpass blev därför enkelt och via Spotify lyssnade jag mig igenom "Så mycket bättre"-låtarna 3, 4, 5, 6 gånger och det visade sig att Lill-Babs tolkning av Petters "Så klart" var perfekt att springa i takt till när krafterna tröt medan Petters tokning av Lill-Babs "Tuff brud i lyxförpackning" var perfekt att hålla takten till när krafterna kom tillbaka.

Sicken dag och sicket härligt pass. Det flöt på riktigt bra, solen skickade varma strålar och jag ville inte att det skulle ta slut. Det kan helt enkelt inte bli så mycket bättre än så här.

Veckans träning v 4
Cykel 3x2 mil=6 mil
Boxning = 1 timme
Löpning = 29 km (9 + 20 km)

Totalt 7 timmars träning.

Lill-Babs goes Petter


Petter goes Lill-Babs

Inga kommentarer: