torsdag 2 september 2010

Färdigpackat

Nu har jag bestämt mig. Såklart mina Saucony får följa med, det vore ju trist att stå där utan möjlighet att springa om andan faller på.

Min plan är att springa åtminstone imorgon bitti, eftersom vi inte börjar förrän kl 9 vilket borde vara kl 10 svensk tid. Vinet tänker jag avstå i möjligaste mån, jag befinner mig ju i någon form av förberedelsefas inför loppet nästa lördag och under den tiden passar inte alkohol in tycker jag. Whiskeyn får skottarna behålla för sig själva. Det tycker jag är lika äckligt som att äta mask.
Om det nu skulle bli partaj, vilket jag betvivlar eftersom så många av mina kollegor befinner sig i småbarnsfasen och bara längtar efter att få sova, hänger jag förstås på - man vill ju inte missa nåt.

Och kilt kanske jag köper till mig själv för det tycker jag är rätt så snyggt.

A tottalör

Inte utan mina Saucony

Inga kommentarer: