söndag 21 november 2010

Träningsveckan

Tränandet går lite på lågvarv. Det känns väldigt mycket november och jag är inte riktigt sugen på att sticka ut och springa. Cykla ute funkar däremot perfekt, liksom inne på motionscykeln så det har jag gjort en del den här veckan. Ett danspass förgyllde onsdagskvällen och fick mig i rätt stämning inför Björn Skifs-konserten i torsdags. Det blev en snabb resa tor Göteborg och jag var tillbaka i Stockholm redan vid 11-snåret på fredagen. Alldeles för trött för att orka med något träningspass, eller ens en Zumba-dans på gymmet. Men konserten var toppen och jag har nynnat på "Vill du inte ha mina kyssar, ehehe, får du inte mina pengar", hela helgen.

Veckans träning v 46
Cykel 2x2 mil = 4 mil
Motionscykel=2x1 timme
Dans 1 timme

Träningstid 5 timmar

Inga kommentarer: