torsdag 27 oktober 2011

Mitt liv i en låda

Jag har inte tid.

Så lätt att säga.

Sanningen är: Jag struntar i det där. Det är inte viktigt. Det är inget jag prioriterar just nu. I couldn´t care less.

Häromdagen fick jag anledning att dra ut min skolåda ur garderoben i hallen. Har inte tittat i den på länge, där ligger bara sommarskor. Vissa skoägare skulle nog få slag om de visste hur jag behandlar mina skor, men jag tycker det är så bra att ha alla liggandes huller om buller i en låda. På så vis får många fler plats och skor kan man som bekant inte ha för många av.

Nåväl, systemet är uppbyggt på att sommarskorna åker upp i en påse på vinden under vintern och byter geschwinnt plats med vinterskorna. Men jag har ju inte tid att ta mig upp på vinden så fortfarande ligger alla sommarskorna i garderoben i hallen.

Att det är för kallt för sandaler har jag löst genom att gå till affären och köpa nya vinterskor, hehe. Det har jag tydligen tid med.

Skolådan hemma - sko-klädlogistikskåpet på jobbet

Inga kommentarer: