tisdag 13 april 2010

Karin tycker

Jahapp, vad blev det av den här dagen då? Noll träning i alla fall. Nej men oj då, jag börjar visst upprepa mig. Tänkte därför lämna över ordet till min andra del Karin. Hon har lite att förklara tror jag. Varsågod! *trumvirvel*:

Ehh, jo alltså, tagga ner lite tjejen. Det var vel inte så farligt å hoppa över springandet. Tänkte bara att vi kunde sitta och chilla i det najsiga vedret istället för att ränna runt som en travhäst. Och så var du ju inte i nån vidare sjejp heller efter att ha varit uppe och baddat fiskmåsens (sonens) panna halva natten. Det måsteru vel endå haja? Har ju tjatat hål i huvet påre om det hela dan. Bra att du gav merej till slut, för ja tror inte det hade blitt så bra annars.

Näru, ska vi ut och trava mer så tycker jag vi ska göra nåt åt stassen. Mera ferj och paljetter och så legger vi av me långkallingarna nu. Tumme på de? Åh du, tenkte på de, nu när vi drar till Spanien i helgen, inte tenker du vel renna runt på gatorna i ottan å svettas. Visst blire bara till å glajda istället. Cava hela dan du vet.

Öh, lyssnaru eller? Hallå! Äh, hon har lagt på.

Inga kommentarer: