fredag 23 september 2011

FAQ Lidingöloppet

Hur känns det?
Jotack

Men vad är det, du ser lite moloken ut?
Äsch, jag har haft en overkligt hektisk arbetsvecka och känner mig smått dränerad.

Springer du ändå?
Johodå, det här vill jag inte missa.

Några skador?
Nej, möjligen lite stum i benen och stram i baklåren sen förra helgen.

Har du kunnat ladda om?
Nja, uppladdningen har inte varit den bästa. Främst har jag slarvat med maten. Det är helt otroligt vad handen kan ta för sig när man inte är på sin vakt. Det har slunkit ner både fyra och fem bullar, muffins, tårtbitar. Till och med några glas vin. Och camembert. Ingen hejd what so ever. Det blir en spännande erfarenhet imorrn och se vad det för med sig.

Tiden då, har du något mål?
Egentligen inte och det är väl därför som uppladdningen varit så kass och att jag inte känner mig det minsta nervös. Allt under 3,5 timme är ok. Allt däröver också.

Något annat?
Bara att det verkar bli bra väder och jag längtar efter att få vara ute. Det blir en bra dag imorrn.

Lycka till!
Tack!!

Inga kommentarer: