tisdag 10 september 2013

Mot hösten

Hello! Is anybody out there?
Jag är tillbaka...

Kanske någon undrade vad det blev av mig? Tog jag helt slut efter maran? Var blev analysen av loppet av? Ja, det finns säkert flera hundra frågor att besvara.

Sanningen är den att tiden tog slut. I juni var det bara för mycket att göra och i juli var det semester och i augusti hade jag helt lagt av blogg-takterna. Men så nu i september är det liksom på det sjätte smäller det!! Bara å hoppa i.

Tränat har jag dock gjort och jag ligger i rätt bra fas inför Stockholm halvmarathon som går på lördag. Kondisen känns som den är på topp, drömmen om pers finns där, rutinen sitter fint i ryggen. Vädret skvallrar om regn, är inte rädd för det heller. Låt det ösa ner bara.

Och jag har absolut inte givit upp målet med maran på under fyra timmar utan har siktet inställt mot att göra ett nytt försök på distansen på Vintermaran som går den 9 november ute på Djurgården.

En analys av Stockholm marathon kommer inom kort, för även om jag inte har bloggat på länge så har jag ändå tänkt och begrundat. 

Så häng kvar, det kommer bli en bra höst.




Inga kommentarer: